Feriepasning

Feriepasning 2024
Tilbud om fælles feriepasning og nødpasning af børn indskrevet i Kertemin-de Kommunes SFO’er er i 2024 som beskrevet nedenfor.

Tilbud om fællespasning
Uge 7: I Nymarken Skole og Børnehus, Marslev Skole og Børnehus, Hinds-holm Børn og Unge, SFO på Kerteminde Byskole, SFO på Langeskov Sko-le, afdeling Pilen.
Uge 42: I Nymarken Skole og Børnehus, Marslev Skole og Børnehus, Hin-dsholm Børn og Unge, SFO på Munkebo Skole, SFO på Langeskov Skole, afdeling Pilen.

Tilmelding til fælles feriepasning skal ske i den SFO, hvor jeres barn går til dagligt.

Alle SFO’er har lukket
Ugerne 28, 29 og 30
Den 24. december
Den 31. december
Mellem jul og nytår
Fredag efter Kristi Himmelfartsdag
Grundlovsdag
Alle weekender samt alle helligdage

Tilbud om nødpasning
Hvis i som forældre har et uopsætteligt pasningsbehov, når alle SFO’er er lukkede tilbydes der nødpasning. Nødpasning kan foregå i et dagtilbud og ikke nødvendigvis i eget skoledistrikt.

Nødpasning tilbydes i disse perioder:
Ugerne 28, 29, 30.
Mellem jul & nytår
Fredag efter Kristi Himmelfartsdag.

Tilmelding til nødpasning skal ske i den SFO, hvor jeres barn går til dagligt og I vil blive bedt om at underskrive en tro og loveerklæring – at I har et uop-sætteligt pasningsbehov.

Venlig hilsen
Børn-, Unge- og Uddannelsesafdelingen